Hvis du arbejder i en offentlig myndighed, er I enten allerede midt i forberedelserne til Næste generation Digital Post, eller også skal I snart i gang med dem. Det kræver en grundig strategi for, hvordan I skal gribe det an. I Peak har vi før hjulpet myndigheder med digitale transitioner, og vi står klar til at rådgive jer på alle stadier af processen.
Kommunikationen med borgere og virksomheder er en tillidskrævende sag. Tabt post kan nemlig få alvorlige konsekvenser for både borger og myndighed. Da digital post blev obligatorisk i 2013-14, var læringen, at omlægning og implementering var mere omfattende end forventet, og at medarbejdere måtte løbe meget stærkt for at lykkes. Derfor er vores anbefaling, at I som myndighed prioriterer at forstå, koordinere og implementere Næste generation Digital Post. I Peak kan vi hjælpe jer med alle trin af implementeringen, lige fra at skabe overblikket og lægge strategien til at føre jeres projekt i mål.
Hvorfor skal I prioritere implementeringen?
Digitaliseringsstyrelsen har udarbejdet en række støtteværktøjer og vejledninger til implementeringen, men det kan være svært at bevare overblikket. Derfor kan der være flere gevinster at hente i en dedikeret implementeringsindsats med ekstern rådgivning:
- Det rigtige implementerings set-up fra starten
- Hurtigere overgang fra planlægning til implementering og drift
- Korrekt afdækning af ambitionsniveau og indsats