ITIL® 4 Foundation
ITIL®4 skal ses som en evolution af den tidligere udgave (ITILv32011) og dermed bygges
Nyeste kursus
ITIL®4 skal ses som en evolution af den tidligere udgave (ITILv32011) og dermed bygges
Forretningstransformationer starter ofte med flotte hensigtserklæringer, streger og kasser eller
Hold dig opdateret på tidens trends, når Peak Consulting Group
Opnå effekt, fremdrift og lederskabi din projektgennemførsel. Undrer du dig
Nyeste medararbjder
De fleste organisationer har it som grundstenen i deres forretning. Alligevel er det ikke alle, der formår at skabe alignment mellem it og forretning på en sådan måde, at de to understøtter hinanden optimalt. Der kan opstå en “os og dem” tankegang, der i værste fald skaber større forhindringer end resultater. Samtidig er it underlagt omfattende lovkrav i form af fx GDPR, offentlige sikkerhedsstandarder m.m. Det sætter store krav til compliance og dokumentation i it afdelingen.
Begrebet business service management dækker over de indsatser, der kan hjælpe jer med at modne og optimere jeres it services og afdelinger.
Copyright 2021 | Ophavsrettigheder og trademarks | Persondata, politik og behandling | Uddannelses- og Kursusbetingelser