Business Service Management - emagine courses
Business Service Management

Skab sammenhæng mellem it og forretning

Print Friendly, PDF & Email

De fleste organisationer har it som grundstenen i deres forretning. Alligevel er det ikke alle, der formår at skabe alignment mellem it og forretning på en sådan måde, at de to understøtter hinanden optimalt. Der kan opstå en “os og dem” tankegang, der i værste fald skaber større forhindringer end resultater. Samtidig er it underlagt omfattende lovkrav i form af fx GDPR, offentlige sikkerhedsstandarder m.m. Det sætter store krav til compliance og dokumentation i it afdelingen.

Begrebet business service management dækker over de indsatser, der kan hjælpe jer med at modne og optimere jeres it services og afdelinger.

Sådan kan vi hjælpe

En transition er altid også en transformation
Review i Statens It-råd
Sourcing og kontraktstyring
It service management
TIPA Process maturity

Du er velkommen til at kontakte os

[email protected] | Tlf: 3526 2880

Tilmelding til Årets Projektdag 11.-12. maj 2023

Ved tilmelding accepterer du vores persondatapolitik og handelsbetingelser

Hvis du har problemer eller spørgsmål til tilmelding, så skriv til [email protected]