Hvordan øger man time to market med mere end 25% samtidig med at man forbedrer kvaliteten? Og hvordan arbejder man med mindset og vaner hos mennesker for at transformere en organisation nedefra og op? Det er nogle af de spørgsmål, vi diskuterer i dette webinar, hvor Danfoss E-commerce præsenterer deres rejse for at blive digitale pionerer.
De fleste af os kender Danfoss som en stor global dansk virksomhed, der sælger ventiler, kølerelementer og mange andre hardwareprodukter. Men ligesom så mange andre virksomheder bliver Danfoss mere og mere digital for at forbedre kundeoplevelsen, gøre interne processer mere effektive og bidrage til at opbygge en mere bæredygtig fremtid. Og metoder som agile og lean stadig mere relevante i den henseende. Men hvordan undgår man de mange buzzwords og meningsløs forretningsjargon i det agile, så man i stedet omdanner den agile transformation til konkret handling og adfærdsændring?
På dette webinar møder du direktør Carlos Garcia og Scrum Master Filip Poplatnik fra Danfoss, der forklarer, hvordan de sammen med Peaks agile coach Mads Winther har konceptualiseret et nyt blueprint for arbejdsmåden, der involverer alle teams. De vil dele, hvordan de har gjort disse store paraplybegreber til konkret handling med konkrete fordele fra begyndelsen.
Webinaret vil også omfatte refleksioner over læring og nuværende udfordringer og vise, hvordan godt udført agile ikke er nogen mirakelløsning eller trylledrik, der løser alle problemer, men hvordan det er et grundlæggende skift i mindsettet, der fokuserer på kontinuerlig læring og forbedring.
Bemærk: Webinaret er på engelsk